Lähetä palautetta

Haluamme kuulla, miten koit palvelumme! 

Hyvä asiakkaamme. Kerrothan meille, mihin asioihin palveluissamme olet erityisen tyytyväinen tai missä olisi kehittämisen varaa. Haluaisitko lähettää viestin omalle hierojallesi? Lähetä palautteesi seuraamalla linkkiä Terveystalon palautesivuille. Tarkenna mahdollisimman tarkasti, mistä tapahtumasta ja ajankohdasta palautteessasi on kyse. Jos haluat meidän ottavan yhteyttä sinuun, ilmoitathan sähköpostiosoitteesi. Palaamme viestiisi mahdollisimman pian. 

Potilasasiamies

Terveystalo Rela-Hierojien potilasasiamies toimii myös itsenäisten ammatinharjoittajien ja ammatinharjoittajayhtiöiden potilasasiamiehenä hieronnan osalta.

Potilasasiamiehen tehtävänä on tarvittaessa neuvoa ja avustaa asiakasta, jos hän on tyytymätön saamaansa hierontaan tai kohteluun. Potilasasiamies ei ota kantaa lääketieteellisiin hoitopäätöksiin, eikä anna selvityksiä tai tee ratkaisuja. Hän ei myöskään ota kantaa siihen, onko asiakkaan hoidossa tapahtunut hoitovahinko. Lisää tietoa potilasasiamiehistä löydät Terveystalon sivuilta.

Vastaanottoaikojen peruminen

HUOMIOITHAN, ETTÄ VASTAANOTTOAIKOJEN VARAAMINEN JA PERUUTTAMINEN EI OLE MAHDOLLISTA PALAUTELOMAKKEEN KAUTTA.

Lue lisää varaus- ja peruutusehdoista.

Rela-hierojat on osa Terveystalon Hyvinvointiliiketoimintaa ja Terveystalon 100% omistama tytäryhtiö.